Skip to main content

Much Ado About Nothing Really

I won't be blogging for a while after this. I want to blog so much on SOOOOOO many things..on H1N1 quarantine (yes! FARIS was 'infected')... DABONG....( I just got the pics, but I don't know if they 'survived')...and I' d want to put some pictures in my new flickr and videos from dabong on my new youtube account..well, yeah, but my mood was spoiled..anyway, I've got tons of work to do and lots to study for..



TAK LAMA DAH NAK SPM..tp lambat lg nak keluar sekolah!!!






and I come to wonder...will I get out of school with a smile on my face and my head held high.....
or with tears streaming down my cheeks?





but still..I can't wait..














( tp...perrhhh..plkn plak yg menuggu..)


okaylah...dh bnyk duk bsedih-sedih ni.. sbnrnye nk release stress je, tp maybe ade yang membaca tu rasa stress kut baca post camni.. tak boleh stress sokmo


"senyum"

=)


kpd kawan-kawanku yang bakal menghadapi SPM,


GOOD LUCK SEMUA!


oh, and do drop by my new flickr: http://www.flickr.com/photos/41004792@N07/

and to fellow muslims, SELAMAT BERPUASA

till next time, SALAM..

Comments

aRiFF hAFIZi said…
plkn?
rileks la..

sm1 told me, pergi ke plkn dgn tangisan air mata (xmhu pergi!!)
tpi ble time nk blek mnagis jugak..(xnk blek..)

best la plkn...tpi lama cgt la
Anonymous said…
slamat berpose gak KAM...
wlaupun aku tau ko x leh pose penuh tapi aku harap ko dapat beribadah berlancar-lancarnya...
hahaha...
DANASH said…
"TAK LAMA DAH NAK SPM..tp lambat lg nak keluar sekolah!!!"

konpius r ngn pnyataan nie...hux3,,

nyway,,GOOD LUCK 4 SPM...

Popular posts from this blog

Spider-man

Firstly, I should make my biases clear, but I'm pretty sure it's obvious. I've seen the Sam Raimi trilogy and of course, I will be comparing it to the reboot. After all, the reboot came a little bit too soon after the trilogy. Most of what follows will probably just be my personal preferences and gripes. Warning, spoilers abound. 1. Peter Parker I liked the doe-eyed Tobey Maguire more as the day-to-day Peter Parker. He's the nerdy, unsure of himself, normal guy. Andrew Garfield's cheeky boyish look doesn't make me buy the Peter Parker-ness. Andrew Garfield looks like he belongs to some teen series. 2. Mary Jane versus Gwen Stacy I hated Kirsten Dunst's Mary Jane. She's completely helpless like the traditional damsel in distress and sometimes her whining about her relationship with Peter Parker, seems, idk, petty, and sometimes she seems to not understand his predicament of being Spider-man and not being able to be there for her all th

Memori Keropok Lekor

Setiap kali ada school trip ke SBP pantai timur di Pahang atau Terengganu (seingatnya, pernah mengunjungi SESTER-Perfect Score Zon Timur 2009, SBPI B. Rakit-HKSBP Zon timur 2008 kot? SHAH Pekan- HKSBP Zon Timur 2006, SESMA-bermalam untuk Sambutan Hari Guru Kebangsaan. Eh, who knows where the headgirl of SESMA 2009 is right now? and....tu setakat yang ingatlah tentang sekolah yang dikunjungi), kalau berkesempatan lalu Batu Buruk, mesti singgah beli keropok lekor. Best gila. Sekali beli mesti habis dalam RM 50, sebab beli untuk cikgu, untuk kelas, untuk ahli dorm. Sesampainya di kelas, keropok lekor akan dibahagikan untuk bahagian budak-budak (budak-budak?) laki and budak-budak perempuan. Di bahagian depan kelas, budak-budak laki dalam sekelip mata sahaja menghabiskan keropok. Budak-budak perempuan pula makan di meja belakang (selalunya meja akulah tu. Nampak sangat muka kuat "jjella", huhu). Kita makan 'cover-cover', konon ayulah kot. And then, berduyun-duyun pergi

My Blog Looks So GAYY Now

I love blogger's new toy: the template designer thannggg.. love the jelly beans!   I changed my blog name to Gambar Gajah (ARAHAN: sila teliti gambar rajah gajah di bawah dan jawab soalan-soalan berikutnya ) , just a random thought, and it's a funny name, but don't expect me to post pictures of elephants .   okay, just to commemorate the change of name, nah ..here's one snagged from the internet..     Gambar Rajah Gajah 1.1  Berapa kali blog ini sudah bertukar nama? _________________________________ (5 m) 2. Berapakah umur blog ini? __________________________________(5 m) Jumlah: __ / 10 m hahahaha, lawak..lawak..macam tak ada kerja je aku ni Alhamdulillah, Allah Maha Kuasa Keputusan Rayuan JPA PILN: Engineering, Canada International Canadian Pre-University (ICPU) 1 Tahun at Taylor's College, Subang Jaya